Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

sobota, 12 stycznia 2008

Trzepot skrzydeł

Przeczytałam dzisiaj "Trzepot skrzydeł" Katarzyny Grocholi...
Książka nie jest na niedzielne popołudnie. Ale... Tak sobie myślę, że w każdym z nas jest i oprawca i ofiara. I że sama byłam wiele razy o krok od stania się ofiarą. Bo to jest gdzieś w środku. Właśnie jak trzepot skrzydeł: "a nuż przestanie mnie kochać"? - nawet jeśli nigdy nie kochał, albo nawet jeśli kochał kiedyś... I drugie trzepotanie: "to ja jestem winna", "to ja zrobiłam coś nie tak".... Samo pozwolenie na bycie  ofiarą może także okazać się "winą"..., a nie wynikiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)