Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień niewinności

czwartek, 30 września 2010

Tam takie

Dzisiaj w Media chciałam kupić coś do słuchania. Się rozglądałam i zobaczyłam okładkę ze zdjęciem...

I kupiłam.
Gordon Haskell, All my life:

Jestem dziwak, bo zakupione płyty zwykle trzymam przez dłuższy czas na półce. Oglądam okładkę. Zaglądam do środka, ale nie włączam...
Dzisiaj jednak poszukałam w internecie pana Gordona. Jeden z utworów, zdaje się najbardziej znany, wrzuciłam na kocim.
A tu link do strony.

http://www.gordonhaskell.net/Gordon_Haskell_Home.html

:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)