Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Życie z Merlem

Czytałam wieczorem Życie z Merlem - jednak czytam po kawałeczku... - i tak sobie pomyślałam, że byłoby super gdyby ludzie umieli traktować siebie nawzajem jak Merle jego człowieka i człowiek jego psa...
Ja bym chciała. Chciałabym tak umieć. Myślę, że to bardzo trudne, chociaż to oczywiście ideał. Bo jednak wkładamy w różne szufladki ludzi nam bliskich, chcemy od nich konkretnych rzeczy i nie zawsze gdy tego nie dostajemy jesteśmy w stanie się z tym pogodzić. Czasem próbujemy "zmienić" tego drugiego, a czasem obrażamy się i odchodzimy. Bardzo trudno jest po prostu powiedzieć: to Twoja wolność, Twoja przestrzeń, Twój wybór... Myślę, że przede wszystkim trzeba samemu czuć się ze sobą dobrze... ;)...

No.



Z listów do:... :), a tutaj okładka Życia z Merlem:



polecam tę książkę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)