Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

wtorek, 10 maja 2011

Les D's "Je t'aimais, je t'aime..." - Françis Cabrel



Moje dziecko nagie na kamykach
Wiatr w twoich włosach potarganych
Jak wiosna w mojej podróży
Diament, który wpadł w szkatułkę
Tylko światło mogłoby
Rozwiązać nasze sekretne znaki
Gdzie moje palce chwytają twoje nadgarstki
Kochałem Cię, kocham i będę kochać.

Co ty robisz
Miłość jest wszędzie, gdzie się spojrzysz
W najmniejszych zakątkach wszechświata
W najskrytszych marzeniach, które się spóźniają
Miłość tak jakby spadał deszcz
Czysty na kamyki.

Niebo utrzymuje, że cię zna
Jest takie piękne to jest z pewnością prawda
Ono, które nigdy się nie zbliża
Widziałem je schwytane w twoich sieciach.

Świat ma tyle żali, ubolewań
Tyle rzeczy, które sobie przyrzekamy
Jest jedna rzecz, dla której jestem stworzony
Kochałem Cię, kocham, będę kochać
Co ty robisz
Miłość jest wszędzie, gdzie się spojrzysz
W najmniejszych zakątkach wszechświata
W najskrytszych marzeniach, które się spóźniają
Miłość tak jakby spadał deszcz
Czysty na kamyki.

Odleciało to do takiego samego wybrzeża
Oczy w takich samych odbiciach
Dla tego życia i dla tego później
Ty będziesz moim jedynym szkicem(planem)

Pójdę sobie, aby zawiesić twoje portrety
Na wszystkich sufitach we wszystkich pałacach
Na wszystkich ścianach jakie znajdę
I tylko tu pod spodem(w sensie na kartce), napiszę

Że tylko światło mogłoby....

I gdzie moje palce chwytają twoje nadgarstki
Kochałem Cię, kocham i będę kochać.



(za: http://www.tekstowo.pl/piosenka,francis_cabrel,je_t_aimais__je_t_aime__je_t_aimerai.html)

1 komentarz:

  1. O, jakie dziwne wykonanie. To Cabrel, czy ktoś inny? A może wersja koncertowa? Piosenka jest super, rozmarzyłam się ...

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)