Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 31 maja 2011

Noir Désir - A Ton Etoile



DO TWOJEJ GWIAZDY

W pełnym świetle
I w cieniu cichym
Jeśli szukasz schronienia
Nieosiągalnego
Powiedz sobie że (ona) jest niedaleko i że tam błyszczy

Do twojej gwiazdy

Siostrzyczka moich nocy
Brakowało mi tego wszystkiego
Kiedy (uratowałeś) skryłeś twarz
Inaczej niż ja
Wiedz, że niczego nie zapomniałem, lecz wymazuje się (z pamięci)

Do twojej gwiazdy

Zawsze na horyzoncie
Słońca niech się pochylą
Kiedy nie mamy wyboru, zostaje nam serce
Możesz wypluć nawet śmiech i musisz to (zrobić)

Do twojej gwiazdy

Do Marcos(a)
Ku radości
Na piękność snów
Na melancholię
Ku nadziei która nas trzyma
Na zdrowie ognia (w ogniu)
Ku płomieniu
Do twojej gwiazdy



(za: http://www.tekstowo.pl/piosenka,noir_desir,a_ton__toile.html)

3 komentarze:

  1. I kolejna klimatyczna francuska piosenka, której nie znałam wcześniej. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama tłumaczysz texty? jedna z moich najukochanszych to "des armes", z tekstem Léo Ferré. cudo, istna poezja, dla mnie istota tego czym są słowa, ile znaczą, ile potrafią. a to tego głos Cantata... mmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie moje tłumaczenia, link jest u dołu postu. :). Niestety nie znam francuskiego... i słyszę teksty, ich melodię, ale ich nie rozumiem, stąd poszukałam tłumaczenia.

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)