Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

czwartek, 13 października 2011

Thich Nhat Hanh

Dziś przeczytałam taki tytuł rozdziału:
"Smakowanie siebie pod jabłonią" - poezja, prawda? Prawda, poezja? :D.

W każdym razie, w wyniku leniwego wygrzewania się w wannie i baaardzo wymagającego skupienia na czytaniu i wchłanianiu treści, postanowiłam od najbliższego jutra, aż minie 10 dni pisać tu codziennie i tylko wyłącznie bezpodmiotowo...

Zadanie polega na opowiedzeniu przynajmniej trzech rzeczy przydarzonych dzisiaj bezpodmiotowo..., w wersji minimum bez upodmiotowienia "ja". Nie mam pojęcia, czy to w ogóle jest możliwe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)