Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 28 grudnia 2011

Joga, Basia, uśmiechanie się kącikami oczu..

Uśmiechanie się wewnętrznymi kącikami oczu gwoli ścisłości.

Na Jogę, prowadzoną przez Basię (Panią Basię) chodzą od października. To niesamowita osoba.
A ćwiczenia są bardzo dobre dla mnie na wielu różnych płaszczyznach. Na fizycznej też.

:).



Nie udało mi się znaleźć utworu Ride On (ukłony EM), ale... ;)...

Panowie wyglądają ciekawie... ;)

Więcej utworów na moim muzycznym blogu. Będzie. ;)...

edit: znalazłam:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)