Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

czwartek, 26 stycznia 2012

... oko za oko

Boję się ludzi, którzy piszą/mówią: "niechby go spotkało to co zrobił temu kotu/psu", "życzę mu, aby cierpiał tak jak to zwierzę", "oby na starość został wyrzucony, tak jak wyrzucił tego psa".

Boję się tego, bo tego nie pojmuję. Takie myślenie jest mi obce. Jest irracjonalne.
Co miałoby zmienić dodanie cierpienia do cierpienia?...


Antonina Krzysztoń dzisiaj. Płytę mam jedną i słuchałam jej zawsze z Szimi. Szimi ładowała mi się na kolana w fotelu i obie słuchałyśmy. Nikt nie uczy tak współodczuwania jak Pies (zwłaszcza Pies Szimi) i Kot (zwłaszcza Kot Urwis i Mały Kot Denis)..., one nigdy nie napisałyby takich słów jak Ci ludzie...

Bardzo tęsknię za Szimi.



I za Rafałem.



I za Anią, ale ją mogę zaprosić na obiad jutro :D... (Ach! Jak fajnie!)...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)