Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 11 maja 2012

Więzień Nieba


Przeczytałam kilka dni temu trzecią część cyklu rozpoczętego Cieniem Wiatru. Po mocno rozczarowującej Grze Anioła, Więzień nieba wydaje mi się bardzo przyzwoitą powieścią. Czyta się przyjemnie, a dodatkowym atutem są grafiki-zdjęcia, towarzyszące każdej nowej części.
Oto one:

  

 

A ponieważ recenzji jest wszędzie sporo, to na koniec jeszcze inne wersje okładek ;):

Cień Wiatru  


  

Gra Anioła

    

Więzień Nieba

  


  

4 komentarze:

  1. Ja też zraziłam się Grą Anioła i nie łatwo mnie będzie przekonać do następnej książki Zafona, ale kto wie...;-) na razie stos mam koło łóżka taki, że grozi zawaleniem się na mnie którejś nocy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja stosu nie mam, ale staram się go nie tworzyć. I tak trzy książki na mnie czekają, czwartą właśnie czytam... Tylko to nie beletrystyka...

      Usuń
  2. warto przeczytać tę książkę, bo rzuca nowe światło na grę anioła.
    ja teraz wróciłam do gry anioła, by przeczytać ją z nowo poznanej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Może rzeczywiście warto wrócić :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)