Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

niedziela, 3 czerwca 2012

Nietykalni

Poszłam na film dzięki rekomendacji Anny Wrocławianki, z Za moimi drzwiami Właściwie nic dodać nie potrafię, Ania pięknie opisała tę filmową opowieść...

Zachwyciła mnie zwłaszcza naturalność i szczerość tego filmu - tu się należą ukłony dla głównych bohaterów.


Film jest niesamowicie pogodny, a nawet radosny. Bohaterowie dużo się śmieją, trochę z siebie, trochę z innych. Fantastyczna jest kreacja Phillippe'a (Francois Cluzet), lekko cyniczna, z wielkim dystansem i pokorą...

Oglądając go mimo woli odnosiłam się do innego filmu, o którym całkiem niedawno pisałam Motyl i Skafande, który również opowiada historię niepełnosprawnego (prawie całkowicie sparaliżowanego, jedyny ruch był w stanie wykonać powieką) mężczyzny.


Niestety nie potrafię oddzielić tych dwóch obrazów, stąd mój odbiór Nietykalnych jest jeszcze bardziej subiektywny... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)