Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

sobota, 2 czerwca 2012

Tramway po...

:)
Tramway poetycki, a właściwie Tramway Kulturalny ("Formy poezji, czyli poezja w formie") odbył się zgodnie z planem, właściwie było to raczej "metro", gdyż miejsce w podziemiu pięknej kamienicy Domu Kultury Włókniarzy...,

Pałac Mänhardta/Geyera, dzisiejszy Dom Kultury Włókniarzy, na pocz. XX wieku.

gdzie mieści się scena teatru Kontrast udostępniona na wczorajszy wieczór.
Gości w sam raz i chyba głównie znajomi uczestników. Była moja mama, moje trzy przyjaciółki (jedna występowała w roli lektora, za co jestem jej niezmiernie wdzięczna), znajomi i rodzina pozostałych bohaterów wieczoru oraz gospodarzy (Starobielski Ośrodek Edukacji Kulturalnej), a więc zawiadowcy Tramwaju o wdzięcznym nicku Pepula :)

Obiecany link do prezentacji, do pobrania (należy rozpakować i uruchomić główną prezentację): LB_Tramwaj. (Podkatalogów nie należy przenosić, ani usuwać ich zawartości, gdyż to do nich odwołują się odnośniki z głównej prezentacji (tytuły)...). Niestety bez czytania głośnego prezentacje sporo tracą (w jednej (Jest sen) należy pierwsze dwa wersy przeczytać dwukrotnie ;)...).

Poezję Poemformera Piotra Zemanka, można przeczytać np. tu: Szafa - Piotr Z.
A filmy Pawła Fejkisza (Fejki) tu: Filmy Pawła (szczególnie polecam filmy Oko kota in, Kałuża in, Jabłka droga ku... i pozostałe :D)...

Film z tramwaju:


12 komentarzy:

  1. Tramwaj poetycki - jak pięknie to brzmi;-) Wnioskuję, że też miałaś tam swój czas:-) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nazwa brzmi tramway kulturalny... muszę zmienić... ;). Tak, miałam tam swoje 5, no 20 minut :D. Dziękuję :)

      Usuń
    2. No to super:-) Życzę więcej takich kulturalnych akcji!!!

      Usuń
  2. Nie umiem sobie poradzić;-(( Pobrałam rozpakowałam i uruchamiam, a tam tylko 2 slajdy;-( zajmę się tym jeszcze raz jutro
    Zadowolona jesteś z siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być jedna prezentacja i 3 katalogi. Tą jedną otwierasz i aby przejść do tych o tytułach: Okruszki, Jest sen i Jemioła, trzeba kliknąć na tytuł. To taki link. Powinien się otworzyć pokaz slajdu z konkretną prezentacją.
      Jeśli się nie uda, można wejść bezpośrednio do katalogów, otworzyć prezentację (w Power Point) i uruchomić "pokaz slajdów", żeby już sama szła. Slajdy "przewijają" się automatycznie z odpowiednią szybkością.

      Tak, jestem zadowolona :). Mogłam jedynie muzykę dopieścić, żeby ładnie gasła, a nie urywała się..., ale kiedy o tym pomyślałam, było już za późno... ;/.

      Usuń
    2. Już działa! Oglądnę sobie na spokojnie przed zaśnięciem.

      Usuń
    3. :)... Mam nadzieję, że zaciekawi Cię mimo braku lektora...

      Usuń
    4. Wyciszyłam się i zamyśliłam. Potem miałam dobre sny. Świat widziany metr nad podłogą jest dobry, merda ogonem i niech gadają sobie ile chcą, ja słyszę tylko miauczenie kota, to jest najbardziej interesujące. Takie mam refleksje;-)Kociara i psiara ze mnie. Ot co!
      Muzyka i animacja świetna. Całość ma swój urok. Gratuluję.

      Usuń
    5. Wszystkie trzy prezentacje obejrzałaś? :). Za ten okruszek o Szimi (metr nad podłogą...) dostałam kiedyś nagrodę w konkursie na "wesołe haiku"... :). Też je bardzo lubię zresztą. Dziękuję, że poświęciłaś swój czas, aby "mnie" poczytać i pooglądać ;) :D.

      Usuń
    6. Oczywiście że nie! Kurcze, obejrzałam tylko jedną, bo założyłam, że skoro są czarne to są nieczynne. Ciapa ze mnie.
      Teraz oglądnęłam i zrobię to potem jeszcze raz, ale są klimatyczne i już zaczarowała mnie myśl że śmierci nie ma-jest sen.

      Usuń
    7. :) To dobrze, że zapytałam... :). W Jest sen właśnie pierwsze dwa wersy czyta się dwa razy... Dlatego "wiszą" tak długo... :). Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie ;) :D.

      Usuń
    8. Dziś moim faworytem jest jemioła - piękne słowa, klimatyczna prezentacja. Te płaczące rzemyki... ujęło mnie to bardzo.
      Gratuluje Ci talentu.

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)