Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 28 października 2012

Cisza...

Le quatro volte to film buddyjski. Bardzo. Zen.

Ciekawym dla mnie samej jest to dlaczego, tak, a nie inaczej go odebrałam...
Ale wszystko jest w porządku. Wszystko jest właśnie takie i na swoim miejscu.


Spędzam trochę smutną (bo wciąż myślami jestem przy R.) i trochę samotną niedzielę.
Każde z nas, domowników urzęduje dziś we własnym świecie. Akurat w tych częściach własnego świata, które się nie zazębiają.

Potrzebuję czasu, by wrócić do równowagi. Bytność na forum.miau.pl jest wyzwaniem sama z siebie. Wielość cierpiących stworzeń przytłacza. Przytłacza bezsilność. Dla mnie kropelką, która przelała ten dzban była ostatnia śmierć ratowanego przez Kociamkę i Budryska kociaka oraz wszystko co było z tym związane.

Film, o którym pisałam we wcześniejszym poście, jest jak zen ;). Rzeczywiście jest jak medytacja. Jest medytacją. Jest zen. Odbija się w nim to, co widzimy.

Niepewność, rozczarowanie, smutek, smutek, smutek. Oczywiście uśmiechnęłam się wielokrotnie, wielokrotnie zachwyciłam, ale jednak był to uśmiech z lękiem, czy za chwilę nie zdarzy się tragedia, z pytaniem: dlaczego pomoc psa nie działa. Itd... 
Zwyczajność, wątek etniczny niezbyt był pocieszający – ludzie, którzy przekładają celebrowanie świąt nad uważność. Tak bardzo chciałabym, żeby ten chłopiec poszedł za psem..., a później by ktoś znalazł małą kozę...
Życie to nie bajka ;). Rzeczywistość nie jest spełnianiem oczekiwań.

:)... 

Jeszcze na pewno nie raz wrócę do tego obrazu... :).
Oj, dałaś mi Aniu inspiracji :D... :D.


ps. niedawno koleżanka podsunęła mi link do strony Ewy Foley: http://www.foley.com.pl/, w pewnym momencie życia jej książki były dla mnie bardzo ważne :). Na stronie tej są dwa pudełka: inspiracji i iluminacji. Wygląda na to, że je polubię :).
W pierwszym pudełku znalazłam: "Znam odpowiedź na wszystkie moje pytania. Wszystkie rozwiązania są we mnie."
A w drugim: "Gdybyś mógł wybrać model idealnego życia - czy wybrałbyś to życie, które masz teraz?"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)