Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

środa, 24 października 2012

Obława


Pewnie znajdzie się wiele mądrych recenzji... albo jeszcze mądrzejszych. Nie będę ich tutaj przytaczać.
Ten film, dla mnie, jest filmem o człowieczeństwie. O tym, że w czasie wojny, zabijania, za wszelką cenę chce się mieć jeszcze kodeks człowieczeństwa. Nieprzekraczalne granice. Zabijać nie jest zwierzęce, ale zabijać dzieci i kobiety już tak.
To szczególne.




Piękna gra aktorska. Bardzo dobrzy aktorzy, reżyseria, scenariusz. Dawka humoru, która pozwala zyskać dystans. Pozorna niejednoznaczność postaw.


Bałam się tego filmu. Bałam się, że będzie do Róży podobny... W jakimś stopniu na pewno jest, ale mimo to lęk był niepotrzebny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)