Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

piątek, 9 listopada 2012

Byłam wczoraj w kinie ;)

I widziałam najnowszego Bonda :).


Fajny film, chociaż, tak jak pisałam w komentarzu do poprzedniego posta, idzie się na niego, ogląda, wychodzi, jest się zadowolonym z dobrej rozrywki i tyle... ;).  K. dodatkowo film nudził...

W pamięci pozostanie mi piękna moim zdaniem, wręcz mistrzowska, animacja :)... , tuż na początku. Osobny film w filmie. Teledysk...? :). Może i Wam się spodoba, choć tu raczej nie wiele widać :(, ale słychać Adele dobrze!



Warto to zobaczyć, usłyszeć w Kinie.
:)

2 komentarze:

  1. Jeżeli nic jest odpowiedzią, to też tak może być :-)))
    Chyba,że nie mogę znaleźć...?

    Lubię Bonda, ale nie lubię chodzić do kina,
    bo popcorn i inne cukierasy przeszkadzają mi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ja lubię chodzić do kina. Nawet bardzo :).

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)