Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

sobota, 3 listopada 2012

Chustka

Szczerze mówiąc zaglądnęłam na jej blog tylko kilka razy... Ale te kilka razy to ważne kilka razy było.

Czy mi się przydała Chustka? Nie wiem... Ale jeśli to pożegnanie dla kogoś jeszcze coś znaczy (bo dla niej już nie), to i ja się pożegnam zapalając symboliczne światełko na drogę. W ciszy i wieczorem...

Nie wiem, czy jest dobrym pomysłem czytanie tego bloga, gdy Jej już nie ma na planie fizycznym, ale... ;). 
Może to nie ma większego znaczenia. W każdym razie czytam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)