Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

poniedziałek, 5 listopada 2012

Film: Aviator

Kiedy obejrzałam ten film:


wydał mi się bardzo przeciętny... Dopiero, gdy próbowałam przed snem przemyśleć, co mogłabym o nim napisać, tu, na blogu, dotarło do mnie, że jest to produkcja wyjątkowa.
:)




To film o spełnianiu marzeń, o kreowaniu nowej rzeczywistości, obraz ówczesnych czasów (II wojna światowa, przed i po), zapis osobistej tragedii głównego bohatera. Film o wpływie słów rzuconych w chwili na całe życie. O tym, jak jedno, traumatyczne zdarzenie rozrasta się na całe życie, zagarniając je i podporządkowując sobie. O tym, że geniusz bywa okupiony niesamowitym, jednostkowym cierpieniem...




Film bardzo piękny, trochę smutny... Warty obejrzenia, mimo niezbyt wysokiej oceny na FilmWeb ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)