Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 2 listopada 2012

Filmy i książka

Od środy mam urlop :), więc postanowiłam, poza pracą, przeznaczyć trochę czasu na przyjemności.
Tutaj dwa filmy.
Pierwszy, to polska produkcja, pt. Ławeczka z 2004 r.


Kategoria: dramat, komedia, romans. W zasadzie najmniej komedia ;). Miałam wrażenie, że to taka bardziej sztuka teatralna niż film... Do obejrzenia, ale niekoniecznie...


Drugi film: Co jest grane?,


to również nie jest super kino..., mimo, że główną rolę gra tu Rober de Niro, a film reżyserował Barry Levinson (Rain Man, Uśpieni).


Szczerze mówiąc, gdyby nie obsada, to żałowałabym, że w ogóle zmarnowałam te prawie 2 godziny... A tak nie żałuję, ale i satysfakcji nie ma ;(.


W między czasie przyszły zamówione przeze mnie książki. Oprócz ostatniej części niby trylogii Dicka (jeszcze się nie zabrałam za czytanie nawet pierwszej części), zamówiłam płytę: Jezus Maria Peszek (nie rozpakowałam nawet, musi poczekać :) ), i trzy książki z tzw. literatury lekkiej.

Pierwszą już przeczytałam: Na domiar złego, Sarah-Kate Lynch...


Zaczęła się ciekawie, wartko, wciągająco, ale dalej, nie wiem, czy sprawiła to moja niecierpliwość?, zaczęła się dłużyć i przyznam, że sporo fragmentów po prostu opuściłam. Te, których nie opuściłam wywoływały fale wzruszeń, więc popłakałam sobie solidnie :). Książka jest świetnym materiałem na film. Jest zresztą napisana filmowo :), co wyjaśnia się w ostatnim rozdziale... Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)