Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

niedziela, 16 grudnia 2012

Droga życia


Nie znalazłam ani jednej dobrej recenzji tego filmu, właściwie nie znalazłam ani jednej recenzji, jedynie opisy.  Nie oglądałam tego filmu dla jego fabuły, ale dla drogi... :). Dla ścieżek, dróżek, dla widoków, także tych wewnętrznych... Dla zmęczenia też... Lubię sięgnąć do pomieszkującej w mojej biblioteczce Sztuki Chodzenia, Henry'ego Davida Thoreau. Mniej więcej z tego samego powodu z jakiego sięgnęłam po ten film... Już sama droga jest zmianą, przemianą... ;) i właściwie ona sama wystarczy. Po prostu iść.






:D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)