Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

sobota, 22 grudnia 2012

Dziewczyna ze śniegiem we włosach

Kryminał trochę w klimacie Millenium Stiega Larssona...
Autorka, Ninni Schulman jest dziennikarką, a Dziewczyna ze śniegiem we włosach to jej książkowy debiut. Mnie się podoba :). W całej książce znalazłam kilka literówek, ale zakładam, że to zaniedbanie wydawcy, a co się tyczy fabuły: mnie trzymała w napięciu :)! Trochę naiwny wątek romantyczny, ale poza tym przeczytałam w zasadzie jednym tchem (zaczęłam wczoraj wieczorem, skończyłam dziś przed południem, w międzyczasie spałam kilka godzin).

Ale to jedna z takich książek, które się czyta, przez chwilę o nich pamięta i odkłada. Pech chciał, że pomyliłam się przy zamówieniu... I..., i mam te książki dwie ! :).


Chętnie przekażę jedną z nich w zamian za inną książkę :)... Jeśli ktoś z Was chciałby otrzymać ode mnie Dziewczynę ze śniegiem we włosach to bardzo proszę o komentarz, a także podanie, którą książkę ze swojej biblioteczki wymienicie na tę. Nie musi być nowa :)... A ja zastanowię się i wybiorę komu przesłać tę,  w najbliższym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)