Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

sobota, 19 stycznia 2013

Zanim zasnę

W ramach wymiany książek otrzymałam od Patrycji "Zanim zasnę" S. J. Watsona.


Bardzo ważna książka. Ciekawa koncepcja. Właściwie genialna koncepcja. Kobieta, która pamięta tylko bieżący dzień... Przychodzi noc, sen i rano znów budzi się pamiętając siebie i swoje życie w jakimś punkcie przed. Przed "wypadkiem". Z dziurą w pamięci na życie pomiędzy "wypadkiem" i dziś. Wciąż i wciąż na nowo. Co dziennie przeżywa ten sam stres, ten sam lęk, to samo pytanie: kim jestem? I jak to się stało?



Wciąż na nowo przeżywa odpowiedzi na pytania, a zwłaszcza śmierć syna. Mimo, że nie pamięta tego, iż już to przeżywała, wydaje się wielkim okrucieństwem, że każdego dnia robi to na nowo.

Pod wpływem terapii i dzięki zapiskom w pamiętniku odzyskuje nie tyle pamięć, co świadomość tego kim jest.

Dla mnie książka szczególna, gdyż sama mam bardzo mało wspomnień. Mniej niż inni ludzi. Mniej niż chciałabym mieć...

No, a poza tym, ciekawa fabuła, żadnych błędów nie znalazłam, zgrzytów, itd... Tłumaczenie, korekta na medal! :). W dodatku trzyma w napięciu. Ja ją przeczytałam jednego dnia. Nie mogłam przestać :).

Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)