Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 13 lutego 2013

Hobbit: niezwykła podróż.

W kinie byłam na tym filmie już... już nie pamiętam kiedy, ale co najmniej ze dwa tygodnie temu...

Bardzo ładny obraz, opowiedziany w konwencji baśni, a przy tym budzi podziw to, jak udało się rozciągnąć 1/3 książki na tak długi film :)...

Piękne zdjęcia, świetna gra aktorska, dbałość o szczegóły... 


Nie żałuję godzin spędzonych w kinie, ale też, jak widać bardzo szybko o obrazie zapomniałam.
Piszę o nim dlatego, że wczoraj i dziś byłam w kinie na dwóch innych produkcjach, o których w kolejnych notkach na pewno napiszę...

A tym czasem jeszcze kilka kadrów:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)