Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 3 marca 2013

Życie Pi

Dostałam książkę, dawno temu :), od Reni.
Przeczytałam ją z wielką przyjemnością, choć nie wszystko było dla mnie zrozumiałe. Dopiero film i podpowiedź Reni, bo na filmie byłam właśnie z nią, trochę mi rozświetlił końcowe pytanie. Jednak nic więcej nie powiem.
Zobaczcie sami... Jeszcze pewnie grają.



Film widziałam w wersji 3D. To dobry wybór, aczkolwiek można by bez dubbingu. Bardzo nie lubię dubbingu. Nienaturalne głosy można jednak wybaczyć, gdyż film jest pięknie nakręcony, bajkowo, mimo, że bajką nie jest.


No i jest też coś dla wielbicieli kotów :)



.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)