Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

piątek, 26 kwietnia 2013

Imagine



Już sam reżyser zwraca uwagę, chociaż ja akurat ani Zmruż Oczy, ani Sztuczek nie widziałam...




Po co niewidomym okna?
A oczy?
Nie brakuje przewrotnie zabawnych scen, jak właśnie ta, gdzie Ian wyciąga sztuczne oczy z oczodołów i podaje je niewidomemu chłopcu... ;). Tamten jest przerażony, ale przecież nie widzi, co tak naprawdę Ian mu podał...


Przepiękne jest wspólne spacerowanie ulicami. Przepiękna jest metamorfoza Evy... Jej coraz większa odwaga i determinacja ponad strachem.
Mnie jeszcze zauroczyły sceny gdy Ian i Serrano idą do portu. Nie brakowało momentów, gdy chciało się zacisnąć oczy by nie patrzeć ;).
No i sceny na podwórzu. Lekcje jakie dawał Ian... Fantastyczne.

Pozostała we mnie jednak wielka niepewność po zakończeniu filmu. Po prostu nie wiem, jak się skończył. Czy Eva podeszła do Iana, czy on tam był? Czy może był w tramwaju, z którego kręcone są ostatnie ujęcia???. Ktoś z Was widział film i ma jakiś pomysł?...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)