Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 31 maja 2013

Wszystko co piękne zaczęło się potem


Już sam tytuł wydał mi się przewrotny... 
Pasje i fascynacje mola książkowego, na który regularnie zaglądam i który wiele razy był dla mnie inspiracją... I w sumie można przeczytać o książce tam ;).




Od siebie jednak napiszę, że to przedziwna lektura... Jest w niej wiele wątków: niektóre delikatnie muśnięte, inne rozwinięte do bólu. Miałam jednak chwilami wrażenie, że autor właściwie nie wiedział o czym chce napisać, niektóre fragmenty wydawały mi się jakby skrócone, inne zaś zbytnio rozwlekłe. Mimo tych nierówności, właśnie one sprawiają, że ta powieść jest spójna.
...

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)