Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 11 czerwca 2013

Linia

Wczoraj zasypiałam, a dziś obudziłam się, z tomem poezji Mirosława Dzienia Linia.



Deszcz wprawia w nastrój nostalgiczny, poezja Mirka (mam to szczęście, że znam go osobiście, pracujemy w tym samym "miejscu pracy", gdy byłam studentką uczęszczała na jego zajęcia z filozofii i chociaż przez wiele lat zupełnie nie miałam odwagi do niego podejść (jestem jednak nieśmiała...?) mimo,  że to on napisał słowo do mojego pierwszego zeszytu Lewitacja, nasze drogi znów się splątały, a niedawno Mirosław Dzień napisał recenzję Przypiętych do światła); poezja Mirka jest idealna na deszcz... :).

Strona

Po każdej stronie, po każdej
stronie strony - Jesteś. Jak gdyby
tylko w takiej obecności mógł
zrodzić się Świat, i wszystko

inne (po każdej z jego stron).

/Mirosław Dzień, Linia/

Tomik został wydany nakładem Biblioteki "Toposu" w tym roku, i w Toposie można go jeszcze kupić.
Będę do niego wracała na pewno i tu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)