Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zagubione szczęście



Zagubione szczęście to powieść dla wszystkich, którzy są zmęczeni :)... To powieść dla tych, którzy utracili nadzieję, że zmiany są możliwe. Dla tych, którzy poddają się codziennej rutynie - a zwłaszcza dla kobiet, które żyją poświęcając swoje marzenia na rzecz rodziny... ;). Nie, nie - nie trzeba od razu wszystkiego psuć... chociaż...
To książka dla tych, którzy nie boją się mokrych oczu i bólu głowy (ja w każdym razie tak mam, że gdy płaczę dłużej niż 10 minut boli mnie głowa później)...
To książka wzruszająca, ciekawa :) i... i z kotem ;). :D... (o kocie nie wiedziałam, naprawdę :), ale kot jest, a ściślej kotka Gloria).
To też książka dla tych, którzy lubią być trzymani w napięciu oraz zwroty akcji :).

I już nic nie napiszę, tylko zachęcam gorąco do przeczytania.

Przy okazji - większość książek, które opisuję na blogu mam w swojej biblioteczce, jeśli ktoś nie chce kupować, a chce przeczytać, nie widzę przeszkody bym przesłała i pożyczyła moją książkę :). Jakby co, proszę o maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)