Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

czwartek, 18 lipca 2013

Koty i córki

Koty i córki Helen Brown, to kontynuacja powieści Kleo i ja.
Napisana w bardzo ciepły, a chwilami bardzo wzruszający sposób opowieść o codziennym życiu autorki i jej rodziny, w której w najmniej oczekiwanym momencie, czyli dokładnie wtedy kiedy trzeba, pojawia się kot. Kot z kocim ADHD do potęgi :).


Przeczytałam, popłakując sobie co chwilę, a to śmiejąc się przez łzy, a to się wzruszając... :). Może miałam po prostu taki dzień, że potrzebowałam odreagować stresy minionych tygodni, a może ta książka rzeczywiście jest tak wzruszająca???

Dodatkowym bonusem dla mnie był buddyjski wątek :D.

Na pewno jest to doskonała lektura na wakacje, nie tylko dla wielbicieli kotów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)