Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

niedziela, 18 sierpnia 2013

Sugar Man



Pracuję na uczelni i dzięki temu mam bardzo długi urlop (nie tak długi jak nauczyciele, ale też długi). W jednym ciągu było to tym razem 5 tygodni. Rzecz jasna, nie uwolniłam się na urlopie od pracy, ale robiłam wszystko, by pracować jak najmniej... Jutro powrót do pracy już bez ściemy, chociaż jeszcze ciut na zwolnionych obrotach... Wrzesień zapowiada się jednak bardzo, ale to bardzo dynamicznie trzeba więc końcem sierpniem poczynić sporo przygotowań...
Jeszcze na pojezierzu Drawskim (to ciekawe, spędziłam tam raptem tydzień, w dodatku wydawałoby się dość monotonny, a tyle się w tym czasie działo, tyle "pamiątek" stamtąd przywiozłam...), w deszczowy wieczór, gdy nie dało się ani spacerować, ani robić zdjęć zachodom słońca oglądnęliśmy z K. film.

Naczytałam się o filmie całkiem sporo, nie był więc dla mnie zaskoczeniem. Muzyka jednak... Muzyka jest cudowna...
Dzisiaj tytułowa piosenka, ale zaraz przygotuję sobie wpisy z jeszcze dwiema, które bardzo mi wpadły w ucho :).


Swoją drogą historia niewiarygodna i w jakimś sensie bardzo optymistyczna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)