Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 18 września 2013

>6.5

Poniżej 6.5 na filmweb jednak nie warto oglądać. Nie wiele jest filmów, które podobały mi się, a na tym portalu miały mniej niż 6.5. Tym razem też się nie rozczarowałam ocenami, ale rozczarowałam się filmami.

Pierwszy, ubiegła środa:
Sztanga i Cash (punktów ma 6.4 na filmweb). Świadomie nie dodam zdjęć, bo..., bo naprawdę szczerze nie! zachęcam.

Chociaż jedno jest pewne - film zostaje w pamięci.

Drugi film, obejrzany dzisiaj. Można powiedzieć przed chwilą, bo właśnie wróciłam z kina to Paranoja (punktów: 6.3).


Po Szandze i Cashu nie może być gorszy, a więc jest lepszy. Zdecydowanie dla młodych. Poza tym... poza tym, dobrze, że wzięłam popcorn i coca-colę ;)...

Aż się boję, co zobaczymy za tydzień... ;P. Może grają już "W imię"?....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)