Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

sobota, 26 października 2013

FotoArtFestival - podsumowanie

Kończę ten fotograficzny maraton - jako wspomnienie z festiwalu.
Przedstawiłam tu tylko kilka postaci, ale pozostałe są na stronie foto festiwalu:
https://sites.google.com/site/fotoartfestivalpl/v-fotoartfestival-2013/spis-sal-wystawowych
...

Było pięknie i różnorodnie, chwilami wstrząsająco :)...

Np., jak w fotografii-grafice Darii Endresen, w której przedstawia ona złożone autoportrety - http://dariaendresen.com/:



Źródło: http://dariaendresen.com/blog/images/to-release-ii.jpg

Zdjęcia Darii dobrze jest oglądać w dużym powiększeniu, widać wtedy szczegóły bardzo istotne. Zwróćcie także uwagę, że na drugim i trzecim zdjęciu każda z postaci to Daria... ;)... Dla mnie to fascynujące.

I to już koniec na jakiś czas, choć może wrócę jeszcze do pozostałych - przecież widziałam wszystkie 16. wystaw..., ale nie w najbliższych dniach :), zachęcam do zapoznania się z autorami samodzielnie.

Dziękuję, że mi towarzyszyliście..., że miałam komu opowiadać :).

14 komentarzy:

  1. Zapoznałam się. Wstrząsające, owszem. Jako amatorka nie mogę merytorycznie odnieść się do walorów dzieł. Jednak przeczuwam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)... Zdjęcia są dla wszystkich... albo wywołują w Nas jakieś emocje, albo nie... :)... Nie bój się pisać o swoich wrażeniach i odczuciach. Od oceny są i owszem eksperci, krytyce itp., ale my możemy sobie po prostu porozmawiać i podzielić się swoimi wrażeniami...

      Usuń
  2. Fascynujące - rzeczywiście, trudno oderwać od nich wzrok mimo tego, że nieco (bardzo!) przerażają :)
    To się nazywa prawdziwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjecia sa naprawde niezwykle! Nielatwo oderwac od nich wzrok, sa takie przejmujace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo... Mnie się wydaje to podobne do dialogu ze samym sobą...

      Usuń
  4. Podziwiam, oglądnęłam z otwartą buzią. Sztuka, prawdziwa sztuka, bo dotyka gdzieś wewnątrz i nie mogę być obojętna...

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to wyższa szkola jazdy, ja umiem tylko bardzo niewiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale popatrzeć i zainspirować się można...

      Usuń
  6. Dzięki, Lucynko za przedstawienie tylu wspaniałych twórców,o których wcześniej nie słyszałam i ich dzieł, których siłą rzeczy nie znałam...
    Co do propozycji- dziękuję, jest mi niezmiernie miło, ale ruszyć się będę mogła dopiero bliżej wiosny...
    Wybacz...
    Serdeczności
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliżej wiosny to też jest kiedyś :)...

      Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  7. Niektórzy wielkie wrażenie na mnie zrobili podziwiałam ich sposób patrzenia, widzenia uchwycenia chwili. Dzięki Tobie można było odkryć inny świat sztuki i za to wielki buziak, wcale nie mokry. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)