Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 22 października 2013

Joyce Tenneson

Joyce Tenneson - nie była obecna osobiście. Przesłała prezentację o sobie i ze swoimi zdjęciami... Zrobiły na mnie duże wrażenie, po pierwsze dlatego, że są to w większości autoportrety, a po drugie dlatego, że są bardzo kobiece...

Strona autorki: http://www.tenneson.com/



Byłam na wystawie w niedzielę... Bardzo piękna :). Poniżej zdjęcia jakie zrobiłam ;/



6 komentarzy:

  1. Szkoda,ze tak mało zdjęć umieściłaś w poście;chciało by się obejrzeć więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto są dostępne pod linkiem ze stroną autorki :)!

      Usuń
  2. Ty jeszcze dzisiaj u mnie nie bylas, a tam caly post jest dla Ciebie. Specjalnie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja się nie dziwię, bo to dla mnie prawdziwa perełka!!! Zachęcam do wejścia na stronę artystki.

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)