Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

czwartek, 24 października 2013

Ragnar Axelsson

Niestety na jego autorskim spotkaniu nie byłam - odbywało się w sobotę, byłam wtedy w Gliwicach...

Strona autora: http://www.rax.is


Na wystawie w Bielsku prezentowane są głównie prace z Grenlandii: 
oraz z Islandii: 
Oczywiście nie wszystkie.

Byłam oczywiście i pozwoliłam sobie uwiecznić to, że byłam...






9 komentarzy:

  1. Głowę bym dała, że przed chwilą było inne tło. To na marginesie.
    Skomentuję jednym słowem - piękne....

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity jest ten starzec z rozwianą brodą...
    Przystanek Alaska? :)
    Uwielbiam ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak takie spotkania ze sztuką wywołują dreszcze...fajnie miałaś, ze byłaś osobiście
    Niesamowity to musi być człowiek o wielkiej wrażliwość,że tak potrafi pokazać gest...szczegół...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że fotoArt jest w Bielsku, ale Ragnara osobiście nie widziałam... Jedynie zdjęcia, ale to też dużo.

      Usuń
  4. Oj to chyba moje klimaty, na blogu kilka zdjęć swoich umieściwszy Mariusz ze smakiem :) powiedział - melancholia, może? Lubię wiosnę i żywość i ciepłe barwy ale takie klimaty do mnie mocno gadają.
    Serdecznie Cie pozdrawiam L. Tak miała na imię jedna z sióstr ojca właściwie to niby znana ale tak naprawdę wcale nie poznana przeze mnie osoba.
    Ciepło pozdrawiam wieczornie.

    OdpowiedzUsuń
  5. egzystencjalne klimaty.

    pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)