Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

wtorek, 5 listopada 2013

Grawitacja

Tydzień temu w środę byłam na filmie pod tytułem Grawitacja. Oglądałam go w 3D i był to dobry wybór. Film nie stracił nic ze swojej magii i specyficznego klimatu, dzięki któremu człowiek pozostaje w zamyśleniu jeszcze długo po wyświetleniu napisów końcowych; a zyskał w sferze wizualnej... Obrazy przestrzeni gwiezdnej i Ziemi są po prostu, choć niezwyczajnie piękne...




Fantastycznie gra Sandra Bullock, a George Clooney też niczego sobie :)...



Warto się wybrać, ja zachęcam szczególnie do wersji 3D...

ps. strasznie mi smutno z powodu Zoyki i kotków u Anki Wrocławianki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)