Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

niedziela, 29 grudnia 2013

Trzy razy kino

Tyle razy obiecywałam sobie, że nie obejrzę filmu, który na filmweb ma mniej niż 7.0 punktów. Skusili aktorzy:
Robert De Niro jako Fred Blake / Giovanni Manzoni,
Michelle Pfeiffer jako Maggie Blake,
Tommy Lee Jones jako Robert Stansfield.

Reżyser także niczego sobie (Luc Besson), a mimo to rozczarowanie...


Można obejrzeć w domu, na bilet do kina szkoda kasy...

***********************************************
Hobbit - Pustkowie Smauga (3D)


Tym razem o rozczarowaniu nie było mowy, wiedziałam czego się spodziewać i z przyjemnością obejrzałam film. Jest więcej akcji niż w pierwszej części, więc czas zupełnie się nie dłużył... :).

*************************************************
Wilk z Wall Street



Seans bardzo późny, jeden dziennie o 20:30. Film prawie 3 godzinny i też się nie dłużył. Wyszłam z mieszanymi uczuciami..., ale na pewno warto było pójść...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)