Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

sobota, 25 stycznia 2014

Paskuda

Autorka: Magdalena Kozak.


Paskudę pożyczyła mi koleżanka z pracy i długo czekała na swój dzień, gdyż miała to być książka na podróż, więc najpierw nie byłam w podróży (w każdym razie nie w tej pociągiem), a gdy już byłam to raz jechałam obładowana tak, że nawet dodatkowej książki nie chciałam już dźwigać, a drugi raz chora i wiedziałam, że nie będę w stanie się skupić... Przeczytałam jednak Paskudę ciut później, właśnie chora, gdy po zaaplikowaniu środków przeciwbólowych mogłam już jako tako oddychać. I przeczytałam książkę w 3 godziny :D... :).

Zabawna, lekka, wciągająca, przyjemnie się czytająca... Nie jest to (znów) lektura głęboka, bo nawiązania do współczesności może i nadają jej smaczek, ale są aż nazbyt oczywiste, bardziej to bajka dla dorosłych. Takie też są potrzebne, a że lubię smoki i smoczki, a i ciepła w tych opowieściach tyle, to i mnie się podoba :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)