Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

wtorek, 7 stycznia 2014

Pewnego dnia

Pewnego dnia Emily Giffin to ciepła, zabawna i wzruszająca historia... Nie mogłam się jednak oprzeć wrażeniu, że już ją kiedyś czytałam... Książka wydana została w 2012 roku, więc teoretycznie jest to możliwe, ale wtedy pamiętałabym ją lepiej..., a jeśli nie czytałam znaczyć to może, że została zbudowana z elementów, na które już trafiałam i to pewnie wielokrotnie. Tak, czy inaczej przeczytałam właściwie "duszkiem", czyli w ciągu półtorej doby :)... Nie jest to może literatura bardzo wysokich lotów, ale na przyzwoitym poziomie dla odstresowania. Znajdzie się też coś do przemyślenia...


Poniżej wklejam opis ze strony empik.com:
"Gdyby pewnego dnia Twój największy sekret wyszedł na jaw?
Gdyby pewnego dnia przeszłość wróciła i zmieniła wszystko?
Gdybyś pewnego dnia dostała szansę, by odbudować najważniejszą więź w swoim życiu? 



Pewnego dnia w drzwiach Marianne staje osiemnastoletnia Kirby. Jedno spojrzenie wystarcza i Marianne wie, że odnalazła ją córka. Jej idealny świat rozpada się, a wspomnienia o młodzieńczej namiętności ożywają.
Czy Marianne i Kirby zbliżą się do siebie? Czy zrozumieją, czego chcą? Czy wreszcie odważą się pójść za głosem serca?

Nikt nie zrozumie Cię lepiej niż Emily Giffin!

EMILY GIFFIN w fenomenalny sposób opisuje kobiece emocje i relacje między ludźmi. Pięć jej poprzednich powieści stało się światowymi bestsellerami, a w Polsce kupiło je ponad pół miliona kobiet."

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)