Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień radości

wtorek, 4 lutego 2014

Zakochana bez pamięci

Obejrzałam dzięki Juli K., która pisała o filmie przy okazji ogólniejszej refleksji "Nie przesypiajmy życia".


Film ciekawy, poruszający ważny temat, ale... ale jak dla mnie ciut zbyt płytki. Niby jest o nieprzesypianiu życia, czy może o jego przesypianiu, ale przedstawia to w sposób, który nie oddaje wagi problemu. Raczej stwierdza - tak się stało, a teraz ruszaj i napraw to co się wydarzyło niewłaściwego w trakcie twojego snu. Nie znalazłam w filmie głębszej refleksji na temat: dlaczego zasnęłaś... dlaczego spałaś przez 15 lat..., a bez niej, wszystko co się dzieje później jest pozbawione drugiego planu - płaskie.
Zakończenie ckliwe i banalne.
Film obejrzałam jeszcze w trakcie choroby i tym razem nie spieszyłam się z publikacją nie z powodu potrzeby odczekania, oswojenia się z obrazem, ale przeciwnie ;) - wciąż było coś ważniejszego do powiedzenia... Mimo to, jeśli nie macie pomysłu na wieczór, to Zakochana bez pamięci może być dobrym rozwiązaniem. Do pewnej refleksji skłania, a wielkim atutem filmu jest rola Juliette Binoche....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)