Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

sobota, 8 marca 2014

72 godziny i facet (nie)potrzebny od zaraz

Dwa kolejne filmy czekają na wzmiankę... Miałam cichą nadzieję, że o pierwszym napisze Syn, ale nie napisał ;/

Lubie Costnera i dzięki temu film wydał mi się znośny... ;)... Trochę momentami nawet był śmieszny, ale poza tym...., jeśli nie byliście, nie żałujcie, gdy puszczą w TV można obejrzeć... ;)

Na drugim filmie byłam z dwiema przyjaciółkami, bo to raczej kino kobieca, na taki film szłam i nie rozczarowałam się.

Pozytywnie bardzo zaskoczyła mnie muzyka... świetna :)

Za eksa.pl:
Mademoiselle Karen - Kawa Zimna
Translola - Smutku mój
The Dumplings - Nie Słucham, How Many Knives, Przebłyski
Kamp - Sirocco, International Landscapes
Paula And Karol - Calling
Super Girl & Romantic Boys - Podaj mi rękę swą, Chmura
Fismoll - Let's Play Birds
Plastic - Tak Cię Kocham
Micromusic - Takiego chłopaka
Rebeka - Nothing To Give




Poza tym, poza tym to... to wiele lepszych filmów dla kobiet widziałam... ;/, ale nie żałuję, bo towarzystwo jest najważniejsze :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)