Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

niedziela, 23 marca 2014

Filmowo - Non stop, Witaj w klubie, Co wiesz o Elly

W ciągu ostatnich dwóch tygodni obejrzałam trzy filmy wymienione w tytule.  Dwa pierwsze w kinie, trzeci już w domu. Poniżej krótkie wzmianki ku pamięci. ...



Non stop:


Jeśli lubicie Liama Neesona, to film będzie Wam się podobał bardzo, jeśli nie lubicie, to będzie Wam się podobał. Ja akurat lubię, więc dla mnie wersja max, w tym przypadku :). Akcja, napięcie i do końca nieznane rozwiązanie. Dla mnie to bardzo dobre kino.

Witaj w Klubie:


Założę się, że wszyscy słyszeliście już o tym filmie. To ja tylko powiem - to wszystko prawda, co mówią :)...
Bardzo, bardzo dobre kino.

Co wiesz o Elly:


O filmie pisała Julia K. o tutaj -> KLIK, wczoraj obejrzałam i film rzeczywiście jest bardzo poruszający... Polecam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)