Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

piątek, 4 kwietnia 2014

Ale jaja! - złapałam licznik :)

No. Naprawdę :D...
Na blogu jestem3xl.blogspot.com, złapałam i o to mam!




Jedno jajeczko się rozbiło w drodze, ale dzięki temu widać jaka to misterna robota...

Piękne są wszystkie trzy!!! Nie spodziewałam się, że taki cudowny prezent dostanę w tym konkursie :).
Bardzo, bardzo dziękuję Tobie 3xl i Twojej połówce!

8 komentarzy:

  1. Zaiste cudenka robi Polowka Trzyelka. Jaka szkoda, ze jedno jajeczko nie wytrzymalo trudow wysylki :(
    Gratuluje wygranej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam!!!!!
    i gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubiegłaś mnie przebiegła istoto! Złapałam zaraz po Tobie. :) Nie żałuję, bo mam też piękny prezent: króliczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowe i pracochłonne. Bomba jaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bardzo wesołe poprawiające nastrój kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że są naj i nikomu nie oddam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne....ja też kiedyś złapałam licznik!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie... i podziwiam głęboko i szczerze, przepiękne te jaja quilingowe, jak mozaika, arabeska i wycinanka w jednym. Tylko oczy przecierać ze zdumienia- zawsze podziwiam rękodzieło. cierpliwość i poczucie piękna:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)