Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień prezentów

niedziela, 27 kwietnia 2014

Poezja chwili

Poezję dobrze się czyta w pociągu...

Dzisiaj odsyłam Was do wierszy Jana Paliczki, niestety w Internecie jest niewiele wierszy Pana Paliczki,
a chociaż wczoraj otrzymałam tomik "Poezja chwili" to zapis na stronie redakcyjne nie pozwala mi przepisać ani jednego wiersza*... Wielka szkoda...

Zrobiłam jednak zdjęcia okładki, jedno w porównaniu wraz z okładką innego tomiku (o którym opowiem kiedy indziej) wielkości standardowej (trochę szersze niż A5) i pozwolę sobie wstawić te zdjęcia, abyście widzieli jak książeczka wygląda. Uwielbiam miniaturki wszelkie, więc ja jestem zachwycona :)!




Kilka wierszy znalazłam tu: jan-paliczka.liternet.pl, ale w tomiku znalazły się także miniaturki pisane w formie haiku, ale dotyczące ludzi, emocji itd..., ponieważ nie spełniają wymagań związanych z treścią, Jan Paliczka nazwał je janku. To mniej więcej coś takiego jak moje okruszki.
Janek pisze też miniatury stanowiące drugie serce wiersza, a więc wiersze w formie haiku, będące esensją wiersza w jego interpretacji, te z kolei nazwał jankun. Jak wygląda taki jankun także nie mogę Wam przepisać, jeśli chodzi o prawa autorskie wolę dmuchać na zimne, ale kiedyś pokażę Wam jankuna w wykonaniu własnym, tylko... tylko powiedzcie o jakim wierszu (a może raczej jakim wierszem) go napisać?

A wszystkiego tego dowiedziałam się na wczorajszym wieczorze Autorskim w Katowicach,

(tu był plakat, ale nie przetrwał próby czasu...)

warto zaglądać na stronę klubu www.klubnaturaart.pl do działu Wydarzenia, gdyż szykują się kolejne spotkania poetyckie... :). Najbliższe 17-go maja.



Dobrej niedzieli. Ja za chwilę ciasto na gofry przyszykuję i do pracy się zbieram... Zaoczne dziś.

----
*Potrzebna zgoda autora i wydawcy i o ile szanse, żeby autor się zgodził są, to nie będę pisać do wydawcy w tej sprawie...

2 komentarze:

  1. Format adekwatny do tytułu. Taki "chwilowy". Wygodny i bardzo wizualnie efektowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... I bardzo fajnie się czyta... :)

      Usuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)