Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

wtorek, 6 maja 2014

Książki zaległe...



Zorientowałam się, że nie napisałam dotąd o tych dwóch książkach, gdy przygotowywałam wpis: Zamień się książką...


To opowieść o dwójce obcych ludzi, którym przychodzi przeżyć wspólnie wiele dni i nocy w skrajnie trudnych warunkach... W zimnie, wyczerpaniu, w bólu odnajdują oni nie tylko drogę ku cywilizacji, ale i ku sobie samym oddzielnie i sobie nawzajem... Sądzę, że warto przeczytać :). A jeśli ktoś nie chce kupować, pożyczę/wymienię się :).


Przeczytałam tę opowieść po raz drugi, by móc o niej napisać... :). Pamiętałam, że czytałam, ale nie mogłam przypomnieć sobie szczegółów... To w zasadzie kryminał. Ciekawy, niejednoznaczny, dający do myślenia... :). Jakby co to pożyczę/wymienię się, jak wyżej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)