Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

sobota, 29 listopada 2014

Wczoraj

Jak już pisałam pod komentarzami, było pięknie... :).
Poniżej kilka kadrów autorstwa Sebastiana Stokłosy (na FB), głównie występu części Teatru amatorskiego Kulisy.



Angelika (wiersze: Za zakrętem, Imię, Końca wędrówki nie ma, Amen):




Maysia (wiersze: Samotna czarownica, Spóźnieni, Odzyskana):

Ala (wiersze: Słoń w salonie (z pierwszego zdjęcia), Przyglądam się, Nic prostszego, Przyglądam się tobie tato):

 






Julia (Nie mówmy o tym, Smutny wiersz, Kim jestem,)




Wspólnie aktorki przedstawiły Tożsamość.

Było to absolutnie wyjątkowe, wzruszające przeżycie...  Z tych kilkunastu wierszy Renia Morowska stworzyła mini spektakl, w którym ramy pełniły różne role: przenikania, drzwi, okien, luster, drzew (liany w Za zakrętem) itd... :). Fascynujęce. Wiersze wybierały same aktorki, spośród wszystkich w książce. Wybierały te, które w jakiś sposób zapadły im w serca. Wiele wierszy dziewczyny zinterpretowały inaczej niż sama je czytam, co było dla mnie dodatkowym bonusem :D.
Jestem im wdzięczna, zwłaszcza, że wiem, iż przygotowywały się w tzw. "czasie wolnym", po godzinach, wybierając próbę przed wieczorkiem spośród wielu ważnych rzeczy...

Tu ja już po własnych prezentacjach;)




31 komentarzy:

  1. Musiało być pięknie i ty jesteś piękna i zdolna. Podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twojej minie widac, ze lepiej byc nie moglo! :)
    Gratuluje, Abi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Aniu, że jak się dostaje taki dar, jak ten spektakl to nie można mieć innej miny :D...
      Poza tym, żadna prezentacja wierszy się nie posypała, więc ok.

      Usuń
  3. Cudownie! Cieszę się, że wszystko się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach wygląda to mega profesjonalnie, pewnie na zywo efekt był powalający! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie film, bo był kręcony!

      Usuń
  5. Pięknie! I zdjęcia cudne! I widać, że dziewczyny przygotowały się mega profesjonalnie!
    Gratuluję Abi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! W końcu teatr, to teatr :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, i dobrze, że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze ;)! A denerwowałam się jak zwykle... ;/. Czy Ty też tak się denerwujesz przed swoimi wieczorkami?

      Usuń
  7. To wspaniałe z pewnością uczucie, gdy marzenia się spełniają. Tak mniej więcej pisałam poprzednio. Ciekawe, czy teraz nie "odfrunie". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje Abi! :)
    Dawno nie widziałem Cię z tak pięknym uśmiechem. W rzeczy samej, o czymś to świadczy ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarowne. Wszystko, co oczy widzą i co wyobraźnia przeczuwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobrażam sobie Twoja radość! Cieszę się, że było tak pięknie. Gratuluję.

    (już od dawna nie ma ani jednego spamu, może usuniesz weryfikację?)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i aktorki i poetka wyglądają czarownie i tak się cieszę że wszystko wyszło tak, jaka jest Twoja roześmiana buzia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, abi,
    piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz kwitnąco kochana!:):)
    Cieszę się z Tobą, bo widzę, że było cudnie ...
    Przy tych najpiękniejszych momentach, ważnych dla nas, trochę zawsze się denerwujemy- tak myślę..
    Ściskam :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo się denerwujemy... :), ale później i tak jest pięknie.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... To był taki moment, gdy już odetchnęłam... :)

      Usuń
  15. gratuluje wspanialego spektaklu;) piekne przezycie, super sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)