Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

piątek, 19 grudnia 2014

Bogowie



Pewnie większość z Was film widziała, więc tylko odnotuję tu, że i ja byłam na nim w kinie. Że film mi się podobał, a zwłaszcza podobało mi się dojrzewanie Religi pokazane w nim, a także to, że samemu się nie da - gdy jest zgrana grupa, można nawet wypaść na jakiś czas poza orbitę, ale w tym czasie inni utrzymują elementy planety na właściwym miejscu...

Jest to film o ideałach, ambicji, pracy grupowej ;P, dojrzewaniu, a także o sercu :D... Film taki, że po zakończonej emisji, zostaje się jeszcze zanurzonym w muzyce (świetna!), w słowach, w obrazach, w myślach, a może raczej we wrażeniach.

Po prostu piękny film.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)