Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

środa, 11 lutego 2015

Carte Blanche


Na filmie byłam ponad tydzień temu, ale napisanie o nim wymaga chwili skupienia, koncentracji, przestawienia się, z czym mi ostatnio pod górkę. Zakładam, że to po prostu za dużo różnych działań z jednej strony, za mało słońca z drugiej... Chcę światła i zieleni!!!



O filmie. O filmie napiszę, że bardzo mi się podobał. Zatrzymał w drodze, dał do myślenia. Kontrowersyjna postawa tracącego wzrok nauczyciela historii pięknie odtworzona przez Andrzeja Chyrę, to dla mnie najważniejszy motyw filmu. Pozostałe są dodatkami pod średniego widza: wątek miłosny (Urszula Grabowska w roli Ewy), wątki szkolne: zbuntowana uczennica (Eliza Rycembel jako Klara), która okazuje się nie być zbuntowana z wyboru, uczeń, który (niby) ma wszystko w nosie (Tomasz Ziętek – Madejski) i grono nauczycielskie z dyrektorką (Dorota Kolak) na czele... Może jeszcze wart poważnej wzmianki jest Arkadiusz Jakubik w roli  Wiktora przyjaciela Kacpra , nie podzielającego jego wyborów, sposobu na chorobę.

Poniżej kadr z filmu...


Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)