Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

czwartek, 12 marca 2015

Balladyny i romanse

Chciałam o tej książce napisać już dawno..., ale jej nie miałam, a bez książki jakoś tak... Nie napisałam i teraz już przedawniło się.


Zdjęcie jej zrobiłam kilka dni temu z myślą, że sięgnę do niej, przeczytam co nieco i napiszę...

Nie napiszę :). Zachęcam jednak, jeśli jeszcze ktoś nie czytał, a lubi literaturę inną, zakręconą, dziwną, zmienną... Hmmm..., no jak tu napisać o Balladynach nie pisząc?... :).
W każdym razie polecam!... Dla mnie przeczytanie było wyzwaniem, ale i przystankiem w drodze i źródłem śmiechu też... Bogowie są tacy zabawni przecież ;), a ludzie tacy żałośni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)