Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzisiaj jest dzień karmienia (się też) miłością :)

piątek, 27 marca 2015

Body/ciało


Na filmie byłam trzy dni temu i po wyjściu pozostawałam przez jakiś czas w nieco surrealistycznym nastroju...

Zapamiętałam kilka scen, wyświetlają się one przed oczami, między innymi podobną do tej poniżej, ale i wisielca nad rzeką, który wisielcem nie był i buty w trumnie i tę, gdy Anna (Maja Ostaszewska) zrywa klepsydrę by przedstawić matce zmarłego, kilkuletniego chłopca jako swojego syna (który umarł w wieku ośmiu miesięcy) i oczywiście scenę gdy Prokurator (genialny Janusz Gajos) patrzy na tańczącą przyjaciółkę (świetna rola Ewy Dałkowskiej), i gdy się daty bohaterom mylą i wiele innych... :).

Jest w tym filmie ironia i autoironia i jest też dużo powagi... Mnie się podobało. Chcę więcej :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)