Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień przypływu dobrostanu, miłości i piękna we wszystkich sferach życia

poniedziałek, 23 marca 2015

Julia Marcell - sobota - koncert




Usłyszeć i zobaczyć Julię Marcell na żywo było dla mnie wielkim przeżyciem... Zwłaszcza..., że nie byłam świadoma jak fantastyczna to piosenkarka, kompozytorka, tekściarka (ignorantka ze mnie) do piątku, kiedy to przyjaciółka zapytała mnie, czy idziemy. Koncert był w Domu Kultury, a jako pracujące w tymże mamy specjalne możliwości korzystania z imprez w nim organizowanych... Decyzja była spontaniczna. Poszłyśmy...  I wsiąkłam!!!

Zdjęcie FB (po kliknięciu strona wydarzenia na FB)

To była ta właśnie chwila (sobota to nie był dla mnie łatwy dzień), a naładowana energią mogłam się zmierzyć z jeszcze trudniejszym wieczorem ;/... W każdym razie koncert był niesamowitym przeżyciem..., a po powrocie do domu tańczyłam jeszcze prawie godzinę słuchając płyty June.



Koncert został zorganizowany przez Bielską Scenę Piosenki Niebanalnej. Zachęcam Was do posłuchania Julii Marcell na żywo, gdyż płyty, czy youtube nie oddają energii jaką emanuje ta artystka...

13 komentarzy:

  1. Fajne!
    Na pewno na żywo jest moc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie sie jej slucha.
    Wczesniej nic o niej nie wiedzialam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mogłam ją przedstawić :)...

      Usuń
    2. Też nie wiedziałam, na pewno jest niebanalna!

      Usuń
  3. Cóż, dopiero od Ciebie dowiaduję się o istnieniu Artystki.
    Pięknie, ekspresyjnie. Wyobrażam sobie, jak musi to wyglądać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że gdybym nie poszła na koncert pewnie by mi jej istnienie przeszło mimo uszu...

      Usuń
  4. Julkę przedstawił mi kolega w 2007 roku, świetna osoba, muzyk :) uwielbiam jej barwę głosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)... zazdroszczę... :). Głos ma super i fantastycznie śpiewa.

      Usuń
  5. wow! dotad o niej nie slyszalam, a tu taki muzyczny smakolyk! Dziekuje za wprowadzenie Julii do mojego swiata :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :), dla mnie to też odkrycie :)

      Usuń
  6. Super. A ja jutro na Bukartyka. Pozdrawiam koncertowo :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)