Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

środa, 4 marca 2015

Wywiedziono mnie... :)

W sensie, że wywiad był :). Ze mną.



Do bielskiego dwumiesięcznika: Ladys Club .

To bezpłatna gazeta, z dużą ilością reklam, ale i ciekawymi artykułami. Całość do pobrania i przeczytania tu: numer_34. Lepiej przeczytać w pdfie, można dowolnie powiększyć tekst :)

Ale, by mieć pamiątkę i tu, obie strony artykułu w jpg-u:

:)...

25 komentarzy:

  1. Wywiad jest na poziomie, widać, ze odpowiedzi udziela osoba mądra i wykształcona, ale też wrażliwa. Gratuluje serdecznie kolejnego kroku ( poziomu) w Twoim życiu zawodowym i w świecie pasji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, bo mnie się wydaje, że ten wywiad jest bardzo naiwny... i taki..., no... nie wiem... Ok. Nie marudzę :). Ważne, że jest :D!

      Usuń
  2. Wow!
    Ale, że związana z naukami technicznymi... Nie spodziewałem się :)
    Fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))... mało kto się spodziewa :D... :). A ja dziś pół dnia spędziłam wykonując obliczenia do kolejnego artykułu naukowego..., ale nie będę zanudzać :)...

      Usuń
    2. Technika akurat mnie nie nudzi :)

      Usuń
  3. Abi, wspaniale, gratuluję!
    Nie wiedziałam, że jesteś z Bielska.. byłam tam tylko raz i urzekło mnie samo miasto i okolica :)
    istmie poetycka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :)... Bielsko jest ciekawym miastem i ładnie położonym... :). Zapraszam więc ponownie :D.

      Usuń
  4. Ciebie wywiedziono. Ty zaś uwiodłaś. Brawa wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczery, naturalny wywiad. Podoba mi się kilka myśli, jak ta, że twórczości właściwie nie można krytykować. Zgadzam się. Ona nie z każdym rezonuje tak samo. :)
    Poetka - jak to pięknie brzmi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jakoś jakby nie o mnie... :)...
      Z krytyką to dziwna jest sprawa, cieszę się, że znalazłaś coś swojego :)

      Usuń
  6. Nie wiedzieć czemu przeczytałam "uwiedziono mnie" :)))
    Gratuluję Abi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)... :D.. głodnemu chleb na myśli? ;)

      Usuń
  7. Gratuluję! Miło było dowiedzieć się o Tobie tylu interesujących rzeczy. Próbuję znaleźć informację o tym tutaj, ale chyba za długo sterczę przed monitorem i nie widzę ;) Gdzie można kupić Twój tomik?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pasku po prawej u samej góry :D... Napisz maila z adresem to wyślę :). abigail090@gmail.com.
      Pozdrawiam ciepło i cieszę się, że to interesujące rzeczy :)...

      Usuń
  8. Gratulacje Abigail! Bardzo ciekawy wywiad i piekne zdjecie w sniegu - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)