Spotkania - album haig

Spotkania - album haig z Mariuszem Wysłychem
           

Dzisiaj jest WYJĄTKOWY dzień!


Dzień spokojnej radości :)

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Wczoraj, w "Piwnicy na dachu"

Wieczór haiku:

a właściwie popołudnie :)
Było pięknie, poetycko, wiosennie, radośnie.
Slajd ;)

Dekoracje...


Goście, w tym od lewej:
Jano - Pan, który wylosował w ciasteczkowej wróżbie moją książkę,
dwie dziewczyny z Bielska: Renia i Alinka, Rodzice organizatorki Sue

Przygotowania

Trzy głosy: Sława, Iro i ja ;)

Sława czyta, z lewej Sue

Sława rozdaje ciasteczka z wróżbami :D

Haiku naszych kolegów, współautorów antologii haiku: Pory roku,
przygotowane przez Sue :).

Powyższe fotografie są autorstwa Małgorzaty Anny Bobak, a więcej ich w albumie na FB.

A teraz garść fotografii czarno-białych, które zrobiła Agnieszka Kijas.

Po spotkaniu :), cztery głosy i Małgosia Bobak.

 

 
Na sali :)

Przy komputerze (ja i Sue)

:)

Przy stoliczku :)

Sława Sibiga

Zuzana sue Truchlewska

Zuzanna Iro Orzeł

Lucyna Abigail Brzozowska

A poniżej jeszcze kilka kadrów:
Marcin szuka wróżby, a Renia znalazła

Piękne to zdjęcie Sue :)

Ustalenia dotyczące dedykacji - Jano z książką PrzenikaNIE WIEM,
którą wylosował w dedykacji :)

Napisałam w dedykacji takie  haiku:

"biały gołąb
wśród ziaren piasku
okruch chleba"

Mam nadzieję, ze mu się spodobało :D



I na koniec jeszcze dwa kadry :).


Uff, ile zdjęć! A pomyśleć, że wybrałam z ponad setki! :). Zdjęcia Agnieszki w albumie na FB:
Jest taka piwnica, co mieści się na dachu.













26 komentarzy:

  1. Ze zdjec widac, ze radosnie Wam bylo. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile poezji i magii jest w takim spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie uniesienia na dachu to mogą być wyłącznie w takim gronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) właśnie! Poczytałyśmy, podyskutowaliśmy, podelektowaliśmy się :)

      Usuń
  4. Poezja powstaje w ciszy i wypływa z ciszy, umieć schwytać, uchwycić taka chwilę gdy wiersz z ciszy wypływa i dzielić się z innym, to wielki dar. Masz także przyjaciół podobnie obdarowanych.
    Uściski Abi cieszę się że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Ci powiem, to Ci powiem, ale Ci powiem (cytat z filmu)
    że pięknie wyglądasz (a to już prawda)
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff! A myślałam, że dalej będzie jak z filmu... "bo ty stara d... jesteś" np. :D :D ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. własne, moje, znoszone już co nie co, ale są :D

      Usuń
  7. Wiele radości sprawia takie spotkanie w gronie ludzi z pasją - zdjęcia same mówią za siebie - wszyscy wyglądają pięknie i radośnie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), rzeczywiście, to są wyjątkowo miłe i dobre spotkania :)

      Usuń
  8. Aż czuje się atmosferę!! bardzo ładne haiku!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poezja wiosną ma w sobie dodatkowy urok. Zwłaszcza ta kontemplowana w dobrym towarzystwie, ale to chyba oczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała relacja, twórczy czas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Foki Wysokogórskiej :)

Jestem niewinna

Jestem niewinna - zapraszam do zapoznania się z książką:)